DOMAIN: PL
GEOIP: US
Wybierz kraj
Česko
Česko
Danmark
Danmark
Österreich
Österreich
Deutschland
Deutschland
España
España
Belgique
Belgique
France
France
Magyarország
Magyarország
Italia
Italia
Nederland
Nederland
Polska
Polska
Portugal
Portugal
România
România
Slovensko
Slovensko
Sverige
Sverige
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Odstąpienie od umowy

Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie internetowym! Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji, dlatego poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące procedury zwrotów towarów zakupionych w naszym sklepie.

1. Warunki zwrotu

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, muszą być spełnione następujące warunki:

  • Towar nie może nosić śladów użytkowania
  • Termin zgłoszenia zwrotu – zwrot należy zgłosić w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu
  • Termin nadania zwrotu – Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru
  • Towar powinien być bezpiecznie przygotowany i zapakowany na czas transportu. Preferujemy odesłanie towaru w oryginalnych zabezpieczeniach i kartonie w jakim towar został do Państwa dostarczony

2. Procedura zwrotu

  • Zaloguj się do panelu sklepowego. Po zalogowaniu wybierz sekcję Zwroty i Reklamacje. Uzupełnij formularz i zatwierdź

    Przejdź do Panelu klienta

  • Zwrócony towar należy odesłać na adres:

    Arttor Waldemar Błahyj i Leszek Błahyj spółka cywilna
    ul. Gostkowo 19
    87-148 Łysomice
    (POLSKA)

  • Koszt odesłania towaru pokrywa klient
  • Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych wysyłanych za pobraniem
  • Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do paczkomatów

3. Płatna etykieta zwrotna

Dla wygody klienta oferujemy możliwość wygenerowania listu kurierskiego (przewozowego), który umożliwia nadanie paczki do naszej firmy. Koszt wygenerowania takiego listu zostanie odliczony od wartości zamówienia podlegającego zwrotowi. Jeżeli złożyłeś zamówienie składające się z kilku lub kilkunastu zamówień, przy składaniu zwrotu podaj informację, ile listów przewozowych będziesz potrzebował.

Koszty wygenerowania jednego listu kurierskiego umożliwiającego zwrot towaru:

Lokalizacja Waluta rozliczeniowa
PLN EUR CZK HUF SEK DKK RO
Polska 30 x x x x x x
Unia Europejska
* Dla przesyłek z krajów Unii
Europejskiej (z wyjątkiem wysp
- tylko terytorium lądowe )
x 9,99 251 2 510 116 116,99 49,99

Uwaga! Maksymalna waga jednej paczki to 20 kg.

Obwód Paczki + najdłuższy bok mierzony w cm ( zgodnie ze schematem a + 2*b + 2*c ) nie może być większy niż 330 cm.

Box

Zwracając towar w kartonie fabrycznym masz pewność zachowania wymiarów podstawowych paczki. Wysyłając produkt w opakowaniu przygotowanym indywidualnie upewnij się, że spełniasz powyższe warunki. Koszty dopłat wynikających z niestandardowych paczek na wygenerowanym liście przewozowym pokrywa klient.

4. Zasady zwrotu pieniędzy

Po otrzymaniu zwróconego towaru i pozytywnej weryfikacji jego stanu, zwrócimy Ci pełną kwotę zapłaconą za produkt. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany na konto bankowe lub metodą płatności, którą wybrałeś przy składaniu zamówienia, w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania towaru.

5. Wyjątki

Zwrotom nie podlegają:

  • Towary, które noszą ślady użytkowania
  • Produkty wykonane na specjalne zamówienie lub dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta
  • Towary uszkodzone z winy klienta
  • Towary uszkodzone z winy przewoźnika, dostarczane do Arttor własnym sposobem transportu

Jeśli klient zdecyduje się na zwrot towaru przy użyciu własnego kuriera, ponosi pełną odpowiedzialność za jego stan w momencie dostarczenia do naszego magazynu. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu, nie możemy przyjąć odpowiedzialności za powstałe szkody. Dochodzenie roszczeń wobec przewoźnika leży po stronie klienta. Zwrot środków zostanie pomniejszony proporcjonalnie do stopnia uszkodzenia produktu.

6. Kontakt

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące zwrotów, skontaktuj się z nami:

Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie! Jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji i dokładamy wszelkich starań, aby proces zwrotu był jak najbardziej komfortowy.

Informacja dodatkowa: Infolinia czynna od pn.-pt. 8:00-16:00 / Odpowiedzi udzielamy w ciągu 24h w dni robocze

pixelpixel