FAQ

FAQ pytania

Wysyłka i czas dostawy

test

Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia ?

Termin realizacji zależy od typu wybranego produktu, dla obrazów na szkle oraz luster z podświetleniem LED czas ten wynosi 5 dni roboczych, zaś dla luster standard potrzebujemy 2 dni roboczych. Jeśli zamówiłeś zegar, na jego wyprodukowanie będzie trzeba czekać 4 dni robocze. Oglądając obrazy na płótnie oraz w ramie pamiętaj, że ich produkcja jest najszybsza – zajmuje nam 1 dzień roboczy.

Czy realizujecie wysyłkę w weekend ?

Nie, wysyłka naszych produktów prowadzona jest wyłącznie od poniedziałku do piątku.

Jaki jest czas oczekiwania na dostarczenie zakupów ?

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy dotarły do Ciebie w jak najkrótszym czasie. Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną firmy kurierskie potrzebują do 2 dni roboczych na doręczenie przesyłki na terenie kraju.

Jakim kurierem wysyłacie zamówienia ?

Zdecydowaną większość zamówień krajowych realizuje firma kurierska DPD lub RABEN, natomiast dla zamówień z zagranicy korzystamy z usług GLS.

Jak mogę sprawdzić na jakim etapie jest dostawa mojego zamówienia ?

W dniu wysyłki Twojego zamówienia drogą e-mailową otrzymasz numer listu przewozowego dla wygodnego śledzenia statusu dostawy na stronach firm kurierskich.

Czy mogę odebrać swój produkt osobiście ?

Tak, umożliwiamy zakupy z odbiorem osobistym po wcześniejszej przedpłacie online. Przed sugerowaną datą odbioru prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny, aby umówić termin i godzinę odbioru.

Jaki jest adres punktu odbioru zamówień ?

Dostawa mojego zamówienia nie pokrywa się z deklarowanym czasem.

Niestety, ze względu na aktualną sytuację epidemiologiczną na świecie, firmy kurierskie są przeładowane i zdarza się, iż przesyłki są transportowane nieco dłużej.

Otrzymałem numer listu przewozowego, mimo to paczka nie została jeszcze nadana.

System informatyczny na etapie przetwarzania zamówienia automatycznie generuje list przewozowy. Ruch w systemach śledzenia widoczny jest z opóźnieniem po godzinie 17.00.

Jak mogę sprawdzić status mojej dostawy ?

W dniu wysyłki otrzymasz od Nas e-mail z numerem śledzenia Twojej przesyłki oraz odnośnikiem do strony przewoźnika. Jeśli link nie działa proszę wpisz numer przesyłki w odpowiednim formularzu firmy przewozowej:
https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/
https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

Reklamacja i Zwroty

test

Otrzymałem uszkodzony przedmiot - jak złożyć reklamację ?

W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu prosimy o wykonanie zdjęć opakowania oraz produktu, a następnie przekazanie ich do Nas w korespondencji e-mail wraz ze szczegółami zamówienia. W ramach rozpatrzenia reklamacji wykonamy nowy produkt lub zwrócimy wszelkie należności.

W jakim czasie mogę zgłosić uszkodzenie produktu ?

Prosimy o rozpakowanie paczki przy kurierze, a następnie niezwłoczne zgłoszenie uszkodzenia drogą e-mail lub telefoniczną. Maksymalny czas na zgłoszenie to 7 dni roboczych.

Gdzie znajdę elektroniczny protokół szkody DPD ?

Formularz protokołu szkody dostępny jest pod poniższym adresem: https://protokol.dpd.com.pl/

Ile czasu wynosi proces reklamacyjny ?

Staramy się, aby Twoje zgłoszenie reklamacyjne zostało rozpatrzone w jak najkrótszym możliwym czasie. Maksymalny czas oczekiwania to 7 dni roboczych.

Chciałbym/Chciałabym anulować zamówienie, gdyż nie spełniło moich oczekiwań.

Jeśli zamówienie nie zostało wysłane, prosimy o wybranie opcji ANULUJ ZAKUP w panelu klienta sklepu internetowego lub kontakt e-mail z wiadomością zawierającą wszystkie dane do weryfikacji zamówienia. W przypadku chęci zwrotu produktu prosimy o wypełnienie formularzu odstąpienia od umowy oraz odesłanie produktu do naszej siedziby.

Formy płatności

test

Jakie są dostępne formy płatności ?

Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić za pośrednictwem przelewu tradycyjnego, PayU, PayPal, BLIK czy też wybrać opcję płatności kurierowi przy odbiorze.

Czy mogę zapłacić za przesyłkę kurierską pobraniową kartą ?

Niestety, większość kurierów nie posiada terminala płatniczego. Prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty wpłaty w formie gotówki.

Mam konto wielowalutowe, czy mogę zapłacić w Euro ?

Tak, nasz system rozpoznaje zagraniczne konta bankowe, jednakże zamówienie jest przeliczane w polskiej walucie.

Jaki jest koszt dostawy ?

Oferujemy darmową dostawę do wszystkich zamówień w Polsce. Koszty wysyłek zagranicznych znajdziesz na każdej karcie produktu.

Pozostałe

test

Czy mogę dokonać zamówienia telefonicznie bądź e-mailowo ?

Nie, przyjmujemy zamówienia wyłącznie za pośrednictwem naszego sklepu internetowego lub wielu innych platform handlowych.

Gdzie mogę obejrzeć Wasze produkty? Czy posiadacie salon firmowy ?

Jesteśmy sklepem internetowym, wszystkie najważniejsze informację o produktach zawieramy w opisach oraz filmach dostępnych na naszej stronie. Nie posiadamy stacjonarnego sklepu firmowego.

Czy wykonujecie obrazy / zegary na bazie indywidualnych projektów ?

Niestety, ze względu na zachowanie praw autorskich wykonujemy obrazy wyłącznie w oparciu o grafiki dostępne w naszej ofercie.

Znalazłem interesujące lustro, chciałbym zmodyfikować wymiary.

Z uwagi na ustawienia parku maszynowego nie możemy zmienić rozstawów lasera tnącego tafle szkła. Produkujemy lustra tylko w opcjach dostępnych na naszej stronie internetowej.

Przeglądając Państwa oferty znalazłem piękny obraz, jednakże nie pasuje on do mojego wnętrza, czy mogę zmienić jego kolorystykę lub jego elementy składowe.

Niestety nie jest to możliwe. Ze względu na prawa autorskie wybranych grafik nie możemy ich edytować lub zmienić kolorystyki wydruku.

Czy lustro posiada przyciemnianą taflę ?

Nie, nasze lustra posiadają standardową przejrzystą taflę wykonaną w technologii szkła AGC.

Jaki jest sposób montażu luster LED oraz obrazów na szkle ?

W przypadku luster z oświetleniem LED oraz obrazów na szkle, produkty te posiadają fabrycznie zamocowane metalowe zawieszki, które następnie należy przytwierdzić do haczyków z kołkami rozporowymi.

Jakie kołki polecacie do wykonania mocowania? Mogą być takie standardowe z marketu budowlanego ?

Ze względu na różnorodność warunków montażowych nie rekomendujemy jednego konkretnego typu mocowania. Zalecamy konsultację z doradcą w sklepie budowlanym.

Czy lustro z podświetleniem LED nadaje się do wklejenia w płytki ?

Niestety nie, gdyż produkt ten posiada ramkę PVC, która uniemożliwia wklejenie lustra. Rekomendujemy montaż za pomocą dołączonych metalowych zawieszek.

Jaki klej polecacie do wklejenia lustra Standard w płytki ?

Nie polecamy żadnego typu ani producenta kleju. Prosimy o dokonanie indywidualnego wyboru z uwagi na charakter środowiska montażu.

W przesyłce nie było faktury VAT, jak mogę ją otrzymać ?

W trosce o środowisko oraz zapobieganiu marnowaniu papieru, fakturę VAT przesyłamy drogą e-mail w dniu wysyłki zamówienia.

W swojej łazience mam gotowe haczyki pod nowe lustro, czy możecie nowe zawieszki przymocować na wymiar ?

Prosimy o zgłoszenie przy zakupie informacji, aby nie umieszczać zawieszek na tafli lustra. W takim wypadku montażu należy dokonać samodzielnie z uwzględnieniem utraty gwarancji producenta.

Podświetlenie LED zamontowane w lustrze nie oświetla twarzy, czy lustro działa prawidłowo ?

Tak, lustro działa prawidłowo. Nasze lustra spełniają funkcję dekoracyjną, dlatego też oświetlenie LED skierowane jest równolegle do tafli lustra, aby delikatnie rozświetlać przestrzeń dookoła.

Czy mogę zmienić położenie transformatora oraz przewodów przyłączeniowych ?

Z uwagi na konstrukcję lustra nie możemy zaoferować zmiany położenia elementów elektronicznych bądź długości przewodów.

Lustro z podświetleniem nie włącza się

Prosimy sprawdzić instalację wewnątrz pomieszczenia, a także napięcie włącznika. Jeśli zauważysz podejrzaną usterkę zgłoś nam to mailowo, a my zajmiemy się reklamacją.

Podobają mi się Wasze produkty, jednakże chciałbym/chciałabym kupić wyłącznie materiał.

Informujemy, iż sprzedajemy wyłącznie kompletne produkty.

Czy mogę powiesić lustro poziome w orientacji pionowej

Stosowane przez nas zawieszki są dostosowane do ciężaru luster o wysokości maksymalnej wynoszącej jeden metr. W związku z tym, nie gwarantujemy stabilności oraz wytrzymałości zawieszenia luster o wymiarach większych niż 1m w orientacji pionowej.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel